Follow up please ('; Hehhe, Blogger yangg kurang menarik =p
AJIK ♥ MEEN

ILYSM (:

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 13, 2011

HAPPY BIRTHDAY AJIK SAM ! :)

Pewwwiiittttttt ! =P

MUHD RAZIQ AQIL B. SHAMSUDIN

Birthday boy kita Hari ni :)

HAHA, dah besar abang aku sorang nihh, haa :) 
nak cerita nih! Even, kenal kau tak lah lame sangat tapi kenal kau BEST gilaaa :)
BANYAK sebabsebabNya adalahh,
  • Dia seorang yang MEMAHAMI !
  • Dia COMEL !
  • Dia HANDSOME ! (sometimes) HAHA
  • Dia BAIK !
  • Dia tak MEMAKSA .
  • Dia SPORTING !
  • Dia KELAKAR !
  • Dia GARANG ! (suruh aku makan ubat!)
  • Dia SEGALA-GALANYA <3


P/S : Eskius me, RAMAI yang salah anggap dan Berperangai MERAPU -,-
mengatakan bahwa aku dengan SI TOJIT nh Bercinta :)
HAHA, memang betul ! tapi, Tetttttttt ~
salahhhh! (perasaan kau je sebenarnya !)
tolong lahh! dia ni HUSBEND aku lahh ! tak faham lagi eh?
HAHA, dalam iman yolaaa -,-

ANAK" KESAYANGAN <3


Yangg Si COMEL ni nama dia DOMO ! (:
DOMO ni Boy! Nakal sangat :)
Yes, u are? haha, iloveyou lah ngangaa mama <33
HAHA, Domo ni Orang gemok tu yang belikan untuk saye !
haha, Dia beli dekat Sungai Wang, KUALA LUMPUR :)
COMELKAN DIA NI, aku dgn ajik dah hanta dia 
pergi Hospital dah, tapi sampai sekarang tak tahu apa penyakit SI DOMO ni , 
hahahaa, asyik nganga je xD
nak juga tengok dia tutup mulut! =P
HAIH, tapi apakan daya :)
OK! kita tengok Second COMEL pulaaa = ="



Yangg SI COMEL ni pulaa, nama dia MODO ! (:
MODO ni girl :) manja sangat !
haha, sayang dia jugakk !
yang ni, budak gemok tu belikan jugak! tapi kiterang tengteng duit lahh :)
Kiterang beli dekat Terminal 2, SEREMBAN :)
hee, kenapalahh kau ni comel sangat! GERAM aku -,-
adek-beradik ni memang HOBI nganga jelahaii !
Tapi! takpe :) korang nganga mcm mana sekali pun tetap COMELmomel ^.^
HUHU, jaga diri yerr BUSUK !

The Ends Bout MODO :)

YEAH! BEGABUNG :)



SAYA DAN MEREKA <333


yeahhh! comel kan :)


THE END :)

P/S : heyy busuk! act birthday kau dah nak 
TAMAT dah! TETTTTTT ! 
hahha, Jaga diri tu :)
jangan tahu main j ! KAU ?
jgn nk menggedik ! 
ingat pesan aku, after habes PMR :)
I'M WAITTING <3
SELAMAT BERAMAL :)


HEE! that All :)

No comments:

Post a Comment