Follow up please ('; Hehhe, Blogger yangg kurang menarik =p
AJIK ♥ MEEN

ILYSM (:

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

CEKGU RAHMAN a.k.a CR :)

Ohmygod! 
Tetibe aku boleh teringat dgn cekgu Rahman ni :)
HUK! ;(
Nak tahu cemane aku bole teringadd dkad dia tk ? 

  • Pandang bilik disiplin je, Teringat cekgu ni,
  • Pandang cekgu disiplin je teringat Cekgu Rahman ni except cekgu Ipin !
huu! Haritu kan korang, aku kena pukol dgn cekgu Rafar tau, sbb keluar sekolah ! -,-
tk tahu pun tk bole keluar ! pasuhh budak form 5 BARUA . time tu pula cekgu Rafar lalu,
Pasuhh, Rafar suroh masuk pejabat ! lepas masuk pejbt, masuk disiplin ! -,-
malang tak berbau ! HUH ,mengadap pulak Aziahh! alahaiiiii T.T 
dah kena soal macam", cekgu tetap juga tak percaye !
 jp lagi cekgu Akhbar brckup kiterangg ! 
tapi, apekan daya -,- kena lh juga rotan ! 
ERGHH! time kena rotan tu, Aku tak pandang tangan aku yang Tembam tu lngsong !
HUHH! Zastttttttttttttttttttttttttttt!

HATI AKU : ARGH! nak nages! nak nages! membe aku dah melalak dah semua :)
aku still relex + cool. Airmate keluar sikit je ! hm, 
aku kuat! -,- tapi dlm hati still saket hati , sbb bukan salah aku kan?!
perlu ke hukum ,padahal takder anouncment pun dkt mane" 
maklum lh, baru msuk sch pagi ! 
erghhh! TAHPAPE T.T

Lepas tu, tulis dlm rekod ! PADAHAL azam tahun ni tknk buat hal dkt sch! awal sekolah dh ade rekod!
BABI ! BABI !
apepunya musibat lahh !! hahaah, then, masuk kelas still tk tengok tgn aku tu ! 
hm, jp lagi, baru tngok! 

OMG !! bertanda ohh! jp lgi aku duduk, then teringat cekgu rahman semula ;(
alahai, kalau cekgu rahman mesti bagi CHANCE punyaa ! nh main sebat anak org, mane 
tknye mak bapak dtg sch tu menyansang ! 
Marah ni! hm , 

then lupe sekejap pasal tangan aku ni! 
Kringggggggggg! balik :) (saat yang di nanti" kan! )
balik terus mengadu dkt kebab -,-
Bancik, tngn aku kena sebat dgn Rafarr ! 
jp lagi tkde respon lngsung . herhhhh sengallll!



malam tengah buat homework !

ehh! still betanda oh! Txt raziq! wei tgn aku betanda do , then cerita segala-galanya :)
hahaha, dia pun sympathy !

besok pula !

arghhh! malas nye nk mandi . 
tengok tangan lagi! omg ade tanda lagi -,-
aishh, nh tak bole jadi ni .
mandi" siap" gerakk sudaaaaaaaaaaaaaa , 
jumpe zafa, hani, nisa, meem, rosya !
tnye, korang? tngn korang still betanda tak ? dorg pun ckp tak ! 
urh! aku punye ade do , dorg ckp ! memang sial .



hee! yang nh time sukan, tengok aku kecil je tu :)



Herh! yang ni aku main sebat je gmba ni -,-
haha, dh tkde gmba lain suda :)
huhu, sori yerr korang :)



Yeahh! ni Tasha Mochi :)
comelkan dia, mcm anak dgn bapak dah :) 
hahaha, sori eh tasha letak tk btahu :)

P/S : Eskius me, SMK** jgn lah ketat sangat undang-undang sekolah ni ! 
pelajar-pelajar tak selesa lah :)
mohon maaf, kalau ade terkasar bahasa :) 
CHILL :)

HEE! that All :)

No comments:

Post a Comment