Follow up please ('; Hehhe, Blogger yangg kurang menarik =p
AJIK ♥ MEEN

ILYSM (:

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 17, 2010

MISS all those moments :((

CINTAKU DIPERMAINKAN :))
 
 Tidakkah engkau tahu sayang,
betapa ku sayang padamu, 
kerna kau insan yang ku cinta,
untuk selama-lamanya,
tapi disebaliknya apa,
yang kau berikan padaku,
kaseh dan sayang putus lerai,
pilunya dihatiku,
kini kau berubah,
kau tak seperti dulu,
mengapa sayang mengapa,
engkau jadi begini,
kini aku menyesal menyintaimu,
kerna cintaku dipermainkan 
secukup-cukupnya.
hampalah hatiku,dalam percintaan
kau membuatku tidak mahu cinta lagi sayang,
mengapa engkau permainkan,
cinta yang sudah kita bina,
kini kau dah tak sayang lagi,
berterus-terang padaku,
janganlah kau menyiksa ku,
tak sanggup lagi ku menanggung,
dugaan cinta yang kau beri terhadap diriku,
sakitnya hati ku,
sampainya hatimu,
kau tidak melayan diriku seperti dahulu,
cuba kau rasakan lah,
apa yang telah ku rasa. . . . .


DAH PENAT AKU NYANYI :)
sedaapppp takkkk semuaaa ?

Al-kesahh nyerr tersebut !
 
Wahai priaa kurang hebat!Kau tahukan betapa aku sayang dekat kau!
tapi kenapa kau sia-sia kan hubangan yang sudah kita miliki !  :)
(Cewwaaahhhh! ayat kau meen tak menahan siottt..)
kau banyak saket kan hati aku, tapi disebalik senyuman aku tuhh,
malah aku marahh gila-gila dengan kau.
takpe, kau rilek jerr, bak bak bak datangggg !
yukkk, kita bergoyanggg.
HAHA, takpe wahai priaa aku doakan kau dapat kekasih hati yang lebihh memahami dan lebihh sempurna :)
 
(ku akan selau menjadi bintangmu,menerangi gelap dan mimpi mu..)
 
HAHA, lagu sixth sense :)
ehhh! sambung semula, kau nh leka melalak pulaa :)
japjap, kau nk tahu tk sang priaa, aku menangis kerana kau 
dah 3 kali :))
alaa, sikit sangat tu meen , tkpe aku simpan airmata aku untuk benda yang lagi faedahhh :)
nangehh sobab ekau takdo guno lah :)
TAPI, papepun kau BAIK(erkk -,- sumtimes lahh)
okeyy lahh, besok dinda nak beradu di  LOST WORLD OF TAMBUN
 
YEAHHHMAANNNN :)))


Selamat Beramal :)

HEE! that All :)

No comments:

Post a Comment