Follow up please ('; Hehhe, Blogger yangg kurang menarik =p
AJIK ♥ MEEN

ILYSM (:

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

Goodbye February Hello March ! (:


Hee, Malam yang angin-angin sepoi ni aku Mengarang dan Menulis lagi 
cerita serba sedikit tentang MASALAH yang aku hadapi padan bulan Dua iaitu 
Persamaan dengan Februari ! Pada masa itu aku dilahirkan (:
Cehwahh! haha :D

Sekolah:
Hee, Boleh lah tahan dalam pelajaran ni, Huh! Aku lemah lah Subject Math -,-
mybe tak berikan Focus yang gila bab-satu kot dalam kelas!
Haiyee, Eh? Yang pasal score GEOGRAFI tu kan kan? aku boleh score dol !
tak gagal lah! haha :) 73 kot, Ahaa lupe lah -,-'
Hee, BM? aku dapat score yang tu, 83% woo (:
Hee, bangge gila time dapat tu, Yela aku tak sangka dapat karang ayat yang sangat bagus tu!
HAHA :) Thumbs up meen, Tingkat kan lagi usaha tu ! :)

Kawan:
Haa, Penuh dugaan dan cabaran lah bulan dua ni! 
Aku nak sangat kawan yang  Tak ada kata belakang", Kutuk mengutuk!
hm, Tapi ada, Yela dah name pon kehidupan kan? Mestilah kena tempuh dengar sabar!
Redha jela, Setelah apa yang terjadi! Hope benda ni tak akan berulang lagi ! :)
Kehidupan ni kena jujur kan korang? If nak simpan rahsia seseorang tu pun ikot perkara lah!
Hm, Yang benda berat tu harus lah beritahu untuk kebaikan seseorang? Haih -,-
Tak faham, Sampai bila pun masalah takkan selesai do ! (:
Dah lah, same same lahir tahun 1996 kita fikir lah mane baik mane buruk! 
Tepulang lah, kehidupan korang nak buat apepon boleh (: 
Yang penting takder siape yang boleh kucar kacir kan hidop aku, ! Haa
Hee, tapi harini best dapat sedarkan member aku yang terlebih perangai tu :) 
Alhamdulilah dia maybe ambil iktibar setelah kena sepak dengan aku :) 
Harap kau ubah perangai kau tu Rosya, Jgn terinjit sane sini, Gedik dgn bf orang, aku kalau
boleh nak beckup kau dari belakang kan, tapi ade kesempatan waktu ni
aku dgn member" tolong! (: Fikir sebelum buat eh? (:

Besties Bunga Bintang (:
wouh! Korang, Aku sayang korang do, Even macam" masalah yang datang 
secara bertubi-tubi kita tempuh dengan sabar dan tenang! (:
yes, goodjob semua tu! haa korang nak tahu kan macam mane aku sayang korang?
EH? tanye lah hati aku ni, susah nak explain lah, haha :)
Sayang korang, Hm Ade masalah cerita lah okeyy! Mane tahu aku boleh tolong,
Hee, Walaupun lain sekolah tapi hati kita tetap sesame kan? Asal boleh je tusyen nak sama,
Hee, Dari sekolah rendah kot kita same-same (:
sampai lah sekarang ni, hee? korang ingat tak masa darjah 6 ? Pagi" dtg lepak dlm kelas, hah :)
suke do time darjah 6 , rindu sangat !
Tini, aku kenal kau dari aku tadika kan? tapi kita tadika tak sama kan? 
aku tadika kemas ? haa lupelah -,-'
Haa, dulu kau duduk sederet dgn rumah aku, hari" aku dtg rumah kau main sesame, ahaa

Cekgu:
Dah tua-tua gengster (: 
AHAH! shame on you beby! Eyaii nak buat spotcek tu hagak" lah ! Kau buta ke hape ha,
tudung aku tak pendek lah sakaiiii, Yang ni haa orang tua ni, dtg" nak malukan org, 
heuu, peceperr sekali kepale kau, tumbang kang, hahaa :)
yelaa, nak tarik" tudong, gengster mane kau ni? haaa dah lah sakit hati aku -,-'

sayangbie the buncit dengan boroi: 
hehe, Boroi lah kau ni bie
 hee, nihaa bulan dua ni ada poblem tak antare aku dgn kau? 
Takder" haah :) ehh ade, yang haritu nak pergi sekolah tu, haha :)
bende remeh temeh ni, haha :) dekat sekolah kau tension eh sayang ? 
alaa sian? Eh, no lah! aku sayang kau sorang jelahh bie, tak caye ke?
try lah tanye hati aku ni bie? eh? Alhamdulilah bulan ni takde betina mengeletat puki eh?
kalau ade, memang aku peceper leher kau :)
Hee, bersyukor dapat kenal dgn kau lah sayang, haha :) Series even macam mane kau pon nanti !
Haihh! Susah nak explain lah cikok gemok busuk !
wait and see jelahh eh bie? Malas nak cerita Banyyak dekat sini
kau ade liplapliplap tak bie? aku tahu memang patah fixie kau tu! tengok lah!!! HAHA
HAHA! yang aku tahu hati aku dekat kau eh bie? aku dah simpan dalam" dah!
siape nak dia ni? meh jilat puki babi, haha :)
Shame on you lah basted, tak malu ke cakap bebukan? Dah kang gadoh lagi kang,
bulan tiga ni takknak gado dengan sesiape, dah ckp kan jgn jadi GENSTER!
Eeeaaa nak lagi tu :)
Okeyyb bie, ILOVEYOU sayangg! ♥♥♥

March:
  • study
  • hardworking
  • tak berhenti sayang ajik
  • jadi seorang yang diam
  • matang
  • gelak perlahan sikit je
  • peramah
  • tingkatkan lagi
  • berusaha
  • rajin
  • tidur secukupnya
  • jgn jadi Gengster
  • tolong kawan-kawan
  • malas nak masuk campur hal bodoh
  • online kurangkan
  • kumpul duet
  • G-shock
  • everlast tak jadi *bajet lari
  • menjeling kuat
  • menyediri
  • sayang ajik !
  • sayayng ajik !
  • sayang ajik !
  • sayang ajik !
 AMIN

HEE! that All :)

No comments:

Post a Comment