Follow up please ('; Hehhe, Blogger yangg kurang menarik =p
AJIK ♥ MEEN

ILYSM (:

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

KH suck!

 
KEMAHIRAN HIDUP -_______-
Fttttttt, Helo Testing one two three (: hehe
Haa, korangg aku nak berstory morry glorry morry ni ! korang nak dengar tidak?
Hee, Topic harini mengisahkan Tentang KH !
Iaitu Kemahiran Hidup. Kenape aku bercerita? 
Sebab, Aku nak bersuare dekat cekgu tu tak dapat! so lepas geram dkt Blogie nh laa -_-
haa, nak tahu? Aku geram gila bila waktu KH ~ entah kenapa tak tahu lah,
Mungkin cekgu tu perangai tah apeape kot! Yeahh, memang betul pun!
kenape? sebab cikgu tu tak faham kehendak pelajarpelajar! 
Yerr, saye tahu memang mase cekgu bukan untuk terluang kepada pelajar! 
cekgu pun ada hal sendiri, Yayaaa same like me lah! ada hal lain yang perlu selesai kan.

Okeyy, Hari ape aku lupe! ada taklimat pasal Kedett polis, 
then, ambil mase sikit nak dengar ceramah tu! pada masa yang sama waktu Kh pun saing sekali,
So, terpakse pergi kedet polis dulu sebab taklimat tu sekali sehaja! okeyy
Cekgu maki+marah aku dengan kawankawan aku yang tak bersalah ni,
macammacam dia bebel lah dekat telinga aku ni, Nak taknak!
terPAKSE dengar celoteh orang tua nh, Haih -,-
see dah tekeluar perkataan kesat dah, jangan lah bagi aku mencarut-carut ni ! 
Okey sambung semula, Haa nak pergi yang mana sekarang ni, 
Sedangkan duadua PENTING! Kh buat kerja kayu.
Kedet nanti Sir memekak~ lagi dengar bebel tu, Herh -,-
Masalah-Masalah! 

CEKGU, SAYA NAK KUNCI ADA MONYET TAK DAPAT LAGI KAYU !
MENYUSAHKAN SAYA!
(Dalam hati aku) Alahai orang tua ni, Mulut tu kalau tak kena sepuk memang tak sah eh? 
Kompom kuat mengumpat mulut yang macam kau ni kan? tahu sangat -,-
Macam siao, Fikir masalah kau sorang nak kena selesai eh? HELO !
macam mana pelajar tak suka dengan kau tu, Mulut macam orang tua MONOPOS!
haa, ambek kau! Tu la dia cekgu! taknak dengar penjelasan pelajar-pelajar.
yang kau tahu, kau jelah BETOL ! Shit.
Haa SORRY kalau mulut aku nih kurang ajar! Tak tahan lah cekgu kalau mcm ni lah sikap 
cekgu, saya nak buat kerja Kh cekgu pun hati Tak senang dan Tak ikhlas.
kot yer kalau cekgu ada masalah dengan keluarga jangan lah lepas kan dekat kiterang!
kitarang tahu lah nak buat ape dengan kerja KHUSUS ni, 
kitarang fikir tu semua, Tapi mulut tu jage sikit eh? Jaga perasaan kiterang juga tau!
Cekgu okey, Kiterang okey (: 

 Haa, macam ni la cekgu! taknak dengar penjelasan pelajar -_______-

HEE! that All :)

No comments:

Post a Comment