Follow up please ('; Hehhe, Blogger yangg kurang menarik =p
AJIK ♥ MEEN

ILYSM (:

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

I prefer to be alone for now & right now !


Hye korangg, kenape besar sangat gambar dekat depan nihh? 
Haa, mesti korang tertanya-tanya kan! 
sekarang aku lebih suka kan bersendirian, Tak tahu kenape -_-
aku pergi sekolah, Pergi kantin buat hal sendiri, pergi tandas sorang-sorang (:
selalu aku lah yang semangat ajak zafa or hani or meem (:
ni tetibe aku sorang-sorang, kenape eh?

ke aku lebih suke kan sendirian? maybe lah kot! -,- haih ,
Besok Exam, ya Allah! apeni apeni, Wakeup lah meen.
jangan banyak main je, huh! mulai harini aku baru sedar -.-
aku asyik merungut je, HW banyak HW banyak!!
padahal, tu untuk diri aku juga kan.
so, aku dah tak boleh pegang phone lama-lama dah buat minggu ni lah, 
takbole nk terinjit sana sini, aku nak jadi matangg, HAHA :D
*Matang sangat pon takbole (:
Taknak dah buang mase dekat bende bodoh! gosip sane sini, 
taknak gelak kuat-kuat dahh, *tengok dulu lah
kejar-kejar, haihh 
aku harapp boleh lah aku ubah sikap nih!
Just Focus, hehe (:

HEE! that All :)

No comments:

Post a Comment