Follow up please ('; Hehhe, Blogger yangg kurang menarik =p
AJIK ♥ MEEN

ILYSM (:

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 6, 2011

2.2.2011 Great !



Toinkk Toinkk ! (:
  • Terima kasih kerana mengWISH kepada saya ,
  • Terima kasih kerana membeli cake ,
  • Terima kasih kerana Hadir ,
  • Terima kasih kerana Merancang ,
  • Terima kasih kerana menceriakan aku pada haritu,
  • Terima kasih kerana menyePod Ruby, 
  • Terima kasih Kepada Ajik sam Bodyglove,
dan banyak lagi TERIMA KASIH (:

Ya Allah, Terima kasih yang wishh aku di Phone/Facebook/Ym/Myspace !
Huhh, terima kasih sangat" yang sudi memicit keypad anda dah menghantar 7sen kepada saya,
semata-mata nak wishh, Yang Youth club tu lain cerita lahh kan! 
Halaa, Credit pun kedekot kau ni, Hahah :D
Tapi terima kasih lagi sekali  ^^ aku hargai semua tu, 

Okey, Terima kasih kepada mak Tasha kerana sudi menghantar aku, Tini, Tasha ke ? 
Libry ( tapi melencong ke Ruby) haha :D
Kick atas Kick lahh ni semua, tapi sebelum pergi Ruby tu kita pergi Gaduh kan sayang? 
Hahha, cari mangse dkt Econsave, Bhaha ! Bedekah lah setann = ='

lepasuhh, kita baru pergi Ruby! Sampai sane dah nmpk perepuan yang aku tak suke tu, 
Awwww, Benci lah! tapi aku buat dunno jerr, haha :D
Tunggu Ajik sam, Perghhh -,-
dia boleh pulak pergi Jj dengan Zekry Zakaria ? takpe tunggu juga! Hidop kita memang untuk 
menunggu kan korang? HAHA :) joke lahh kalian ,

Okeyy, Ajik pon sudah sampai, Collect duet macam Ceti, masalah betul,
HAHA! Tasha bagi Rm2 tini bagi? lupe lahh -,-
Adi bagi Rm3 kan, nak nyanyi apetu? Zekry Zakaria pegang duet tu pon dah gelak" haha,
Tahan jelaa eh koranggg! kita memang macam ni kan, haha :D

okeyy, Dah bayarr! masuk bilek yang Ala-Ala Helliyeahh! haha
nyanyi punya nyanyi, Amat, Ajak, Alip, Ajik, Apa, yang segala Huruf "A" lah yang datang! haha
Dorang intai, Wahh, Amat datang lahh, hehe dorang dari Jj kot? tahlah -,-
jumpe kejap, then masuk nyanyi dgn Adi lagu Grenade (: 
Aleh" tengok Dorang semua takde :( Brrrr! JAHAT
mane korang pergi, tengok luar takderrr, Grr duduk dgn Zekry dalam tempat ngeng tu,
Nak nages, Tapi still coverr buatbuat cari lagu ! hahah
sekali Tasha datangg! Jeng Jeng Jenggggg, hahaha :D
Cake you know? haha Secret lagi tuhh, Awww

hahaha:D terima kasih lagi sekali eh? sayang korang semua, tengok screen ! 
Tah tangan siape yang menggedik raba Pipi aku dan meninggalkan Secebis Cream,
Arghh! BABI, hahaha :D
Terima kasih lagi sekali eh? jp g buat dekat tini, bubuh dekat muka dia, Dammm!
Dia bubuh dekat rambot aku, Arghh! korehhh -,-
dah macam pakai Wax kau tahu, haha
Pergi tandass, masuk tandas bukak paip! keluar air, jp g tak sampai 5 minit air habes!
Ape punya Cikok lah kan, Tutup kedai kau ni, hahaha :D

Lepas tu, nyanyi punya nyanyi (:
Gerak Terminal yang banyak Peterpan tu, HAHA :D
Ya allah, kenape lah bosan sangat dekat situ, Seriously! BOSAN
tengok wayang, Cerita Haq ~ nih lagi satu mcm wawa jiran sebelah aku punya budak reka cerita 
bebal ni, HAHA :D cerita wawa main mak" pon sedap tahu ! haha
nak keluar dari wayang tu, Tapi fikir" balik nak pergi mane lepas tu kan, bosan baik chill (:
hahaha! dah abes, pergi mane tah ? haha lupe -,- balik kot.

P/S : Haa, Sebenarnye ? tarikh 2.2.2011 nih adelah tarikh Perkhawinan antara aku dgn Ajik Sam! <3
HAHA, keju keee? wee sori lah korang kalau tak jemput ! Limited Edition lah korang,
Bhaha, Bedekah sial :D Aku harap ikatan ni kekal sampai bebile, Aminn ! :)

Santapan untuk semua :) 


Thanks biebusuk <3

Thanks ALL <3


Amboiii ! (: HAHAHAHA


That all KORANG :)


HEE! that All :)

No comments:

Post a Comment