Follow up please ('; Hehhe, Blogger yangg kurang menarik =p
AJIK ♥ MEEN

ILYSM (:

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

Oh! Dunia -,-

KAWAN tapi LAWAN :)


  • Then, as time went by, and as I encountered several bad friendship experiences, 
  • I began to let go of this “BFF” concept. !



Hee, suka dgn title nih! wee, Dalam dunia nih susah lh nk 
jumpe KAWAN yg sejati ;)

Yang PENTING, aku dah ade true BESTFRIEND yg betul"
faham keadaan aku cemane, 
dorang adelah  Tini&Tasha
Sahabat aku dari kecik sampai lah sekarang, 

Dekat sekolah pulak, Aku ada Eida, Eija, Dayu,  Zafa, Meem, Hani, Nisa && Rosya
Hidup aku PERFACT bila ada dorangg nihh, 

----------------------------------------------

Kenape eh? mesti ade kutok-mengutok, sdgkn tak betol pon 
perkara tu, Hm, Entah lh, Bak kate orang kan, mulot org tk boleh nk tutup! 
Tapi smpai bile nk tunggu dia tutup? Asyik" nganga je,
Gahhh -,- Aku mula Fed-up bila cerita pasal KAWAN nih,

P/S: Kalau betol" nk kawan biar IKHLAS && JUJUR -,-
jgn lh main tikam" aku tak suka lah ada Umat Allah mcm nihh,
Jgn bagi orang Meluat dgn perangai kau tu!
Please lah weii, Wake up a Little Bit Lah sayangg!
Aku dh tak tahan dgn Kehidupan mcm nih!
Penuh dgn HIPOKRIT tahuu,
PROPA pun ada jugak! Aku bukan ape? cukop lh aku benci kau 
aku tak nak orang ramai benci kau juga, kesian lah kau !
Even kau dah buruk kan name aku dkt semua orang & Even kau cakap aku perampas, 
Tapi takpe! aku boleh menyabar dan bersabar -,-
bak kata kawan aku, orang mcm kau elok bagi muka sebab 
kau tak tahu ape maksod KAWAN.
Tapi, setiap org ada tahap kesabaran juga! tak boleh lah 
FOCUS dkt kau sorang je, Hasihh -,-
Fikir lah orang lain eh? jgn fikir dunia ni sorang je kau yang punya, 

Dah lak, Toksah lah banyak cerita dkt sini, nk hambek tahu hal kau,
bukan penting mane pun! tak PENTING bagi aku,
Ni hal kau dgn Allah SWT :)

Kesimpulannya, Mulai daripada hari ini, Aku akan BERWASPADA pada orang yg 
pandai bermadah ni, Admin :)

P/S : Satu je yang kau perlu tahu! kau ni SELFISH :D

Byebye Basted ! o0o you -,-


HEE! that All :)

No comments:

Post a Comment